Sunday, November 1, 2009

3 nädalat novembris

Täna, juba paari tunni pärast, istun rongile ja põrutan India idarannikule. Algab minu 3-nädalane seiklus Lõuna-Indias, mille suhtes ma tunnen juba märgatavat põnevust. Vaiksed mereäärsed kuurort-asulad, tõeline hipiküla, endine prantsuse koloonia linnake, paadisõidud Kerala imelistel järvedel/jõgedel/kanalitel, päikesetõusud idarannikul ja loojangud läänepoolse mere ääres, kohvi- ja teeistandused mägedes, veidi matkamist, palju kohalikke lihtsaid maainimesi ja palju muud.

Mõneti tunnen ka kartlikkust - üksinda, vaid iseenda mõtete keskel olles, on küll hea, kuid ehk vajaksin mõnda reisikaaslast. Eks oma osa on selles ka minu hetke nõrgal tervisel, mis ettevaatlikuks teeb.

Esialgse plaani kohaselt näeb mu teekond välja selline:
Kindlasti plaanin ära käin:
1. Idarannikul - Mahabalipuram, Pondicherry ja Auroville
2. Läänerannikul peamiselt Keralas - Cochin, Ooty, Alleppey, Varkala ja Hampi.

Võimaluse piires teen blogipostitusi ja jagan pilte. Kindlam on end kursis hoida Twitteri kaudu (markosiller).

2 comments:

  1. Marko, väga huvitav blogi. Lugesin just kõik algusest peale. Pani päris mõned korrad vahel muigama, vahel enda kogemused Egiptusest ja Kesk-Aasiast meelde tuletama. Hea töö!

    ReplyDelete
  2. Eksole:) läksin põskedest veidi punakamaks su kiituse peale, Deniss! Aitüma! Ja jätka ikka lugemist. Ma nüüd ju liigun potentsiaalsetele vabaduse reisiradadele, näis, mis korda suudan saata...

    ReplyDelete